.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده کندوان طی ۱۲ ساعت ۲۰ بار برفروبی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: طی ۱۲ ساعت گذشته محور کندوان در ۲۲ کیلومتر ۲۰ مرتبه برفروبی شده است.

به گزارش شمال نیوز، مهدی صفایی با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۱۲ ساعت گذشته و بارش برف در محور کندوان ،۲۲ کیلومتر از این محور توسط راهداران در طی ۲۰ مرحله با ۳۰۰ تن نمک برفروبی شد.

وی گفت: این اداره به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۲ اکیپ راهداری در قالب ۱۳ ماشین آلات و۲۰ راهدار در محورهای مواصلاتی شهرستان چالوس در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس طول محورهای برفگیر شهرستان را ۳۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۴ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

گفتنی است براثر بارش شدید و جلوگیری از مسدود شدن محور این اداره با ارسال ماشین الات خود جهت تعامل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اقدام تا در برفروبی و نمک پاشی و باز ماندن محور و تردد روان کمک نماید

صفایی به شماره پیام کوتاه اداره کل اشاره و تصریح نمود: هموطنان عزیز می‌توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محورها در طول سال اطلاع حاصل کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.